Scouts zijn op zoek naar JOU!!

28 februari 2024 15:45

Het zou zo maar eens kunnen dat je leven voorgoed verandert na vrijdag 10 mei, de dag na de Dag des Heeren Hemelvaart. Op deze vrijdag, geen school, vindt er onder leiding van een professionele organisatie namelijk een Talentendag plaats, Jonger Oranje geheten, op het sportpark van vv Nijnsel voor alle kinderen, jongens en meisjes dus, die geboren zijn tussen 2010 en 2018. Het zijn dagen die ook in de agenda staan van diverse scouts van meerdere Nederlandse profclubs.

Deze dag wordt georganiseerd in het kader van het 75-jarig bestaan van vv Nijnsel. Je bent zowat de hele dag aan het voetballen met leeftijdsgenootjes in kleine en korte partijtjes van vier tegen vier zodat je veel aan de bal bent en de scouts je daarom zo goed mogelijk kunnen beoordelen. En je staat nooit reserve. Je krijgt je eigen hesje met een unieke kleur en een uniek nummer. Het wordt dus een superleuke, hele plezierige en unieke voetbaldag en je kunt ook nog worden uitgekozen voor het ‘Jonger Oranje’ dat later nog een finaledag speelt tegen spelers van een profclub. Dat wordt natuurlijk helemaal een unieke beleving.
Je start ’s morgens tussen de klok van ongeveer half tien ’s morgens tot 15.00 uur ’s middags. Voor meer informatie, email-adres en telefoonnummer voor vragen, kun je terecht op www.jongeroranje.nl. Je kunt daar ook inschrijven, de kosten voor deze bijzondere en enerverende voetbaldag bedragen 34.95 euro per deelnemer.
We zien je dus graag terug op vrijdag 10 mei op sportpark Den Eimert aan de Sportlaan in Nijnsel.