Held van de Maand

Held van de Maand: Gerry van der Leest

1 december 10:30  Onze club barst van de vrijwilligers. Allemaal toegewijde en enthousiaste mensen die de vereniging overeind houden en een warm hart toedragen. Om hen in het zonnetje te zetten hebben we deze rubriek in het leven geroepen. Deze keer is niemand minder dan Gerry van der Leest de Held van de Maand.meer »

Held van de Maand: Britt van den Oetelaar

13 november 16:15  Onze club barst van de vrijwilligers. Allemaal toegewijde en enthousiaste mensen die de vereniging overeind houden. Om hen in het zonnetje te zetten hebben we deze rubriek in het leven geroepen. Deze keer is niemand minder dan Britt van den Oetelaar de Held van de Maand.meer »

Held van de Maand: Geert van den Wijdeven

13 september 9:45  Het is helemaal niet moeilijk om iedere maand een Held van de Maand te kiezen. Onze voetbalvereniging barst van de helden en dat is ook nodig om alles draaiende te houden. Eén van de steunpilaren is Geert van de Wijdeven. Hij loopt al vele jaren op de club rond en verdient deze titel dan ook dubbel en dwars.meer »

Held van de Maand: René Klomp

22 juni 12:00  VV Nijnsel / TVE Reclame heeft veel vrijwilligers. Stuk voor stuk mensen met een hart voor de club. Iedereen verdient wel een plek in het zonnetje, maar er kan er maar eentje Held van de Maand zijn. Dat is deze keer Rene Klomp. Hij verdient deze titel dubbel en dwars. Rene vertelt wie hij is, wat hij doet voor de club en waar hij zoveel plezier uithaalt bij onze vereniging.meer »

Held van de Maand: Frans van Erp

16 mei 15:45  VV Nijnsel / TVE Reclame heeft veel vrijwilligers. Stuk voor stuk mensen met een hart voor de club. Iedereen verdient wel een plek in het zonnetje, maar er kan er maar eentje Held van de Maand zijn. Dat is deze keer Frans van Erp. Hij verdient deze titel dubbel en dwars. De Nijnselnaar in hart en nieren vertelt wie hij is, wat hij doet voor de club en waar hij zoveel plezier uithaalt bij onze verenigingmeer »

Held van de Maand: René Oosterholt

26 maart 17:00  VV Nijnsel / TVE Reclame heeft veel vrijwilligers. Stuk voor stuk mensen met een hart voor de club. Iedereen verdient wel een plek in het zonnetje, maar er kan er maar eentje Held van de Maand zijn. Dat is deze keer René Oosterholt. Hij verdient deze titel dubbel en dwars. De Nijnselnaar in hart en nieren vertelt wie hij is, wat hij doet voor de club en waar hij zoveel plezier uithaalt bij onze verenigingmeer »

Ga naar archief