Eindelijk weer thuistoernooi voor Nijnselse jeugd!

21 februari 2024 12:45

Een mooie afsluiting en voor jeugdvoetballers altijd de kers op de slagroom aan het einde van een voetbalseizoen; een leuk, gezellig voetbaltoernooi! Je komt weer eens andere verenigingen tegen, korte wedstrijdjes, tussendoor wat rondstruinen, lekker weer, met een beetje geluk in de finale en met nog meer geluk met de eerste prijs terug naar Nijnsel.

In het kader van onze jubileumactiviteiten wordt onze jeugd natuurlijk niet vergeten en daarom organiseert vv Nijnsel een toernooi op ons eigen vertrouwde sportpark en wel op zaterdag 25 mei aanstaande. We hebben niet zoveel velden dus we beperken ons dit keer tot de jeugd van 7 tot en met 11 jaar. Die vinden een toernooitje ook vaak nog het leukste. En we gaan er in Nijnsel natuurlijk een leuke happening van maken, niet alleen met voetbal maar ook met andere zaken die de jongste jeugd wel aanspreken.
Heb of ken je vriendjes, neefjes of nichtjes die ergens anders voetballen, bel ze op, app ze, mail ze, stuur ze een tweet of anderzijds en vraag of ze op zaterdag 25 mei hier in Nijnsel komen voetballen. Ze zullen er geen spijt van krijgen, zeg maar. Je ouders kunnen natuurlijk ook even bellen.
Teams kunnen worden aangemeld op [email protected]. Ze krijgen op tijd alle nodige informatie door. Maar eerst de komende tijd nog op zoek naar spannende wedstrijden en mooie overwinningen in de competitie.