Wie vult ons medisch team aan….!?

6 juni 2022 9:45

Binnen het medisch team van de selectie van vv Nijnsel/TVE Reclame komt een vacature vrij. Het gaat om een verzorger/fysiotherapeut, vrouw/man/het die tweewekelijks (in overleg), dus zo’n 15 wedstrijdzondagen per seizoen, deze uitdaging tijdens wedstrijden van het eerste team op zich neemt.

Je mag een ervaren iemand zijn maar ook een enthousiasteling in opleiding. En ondersteuning mogelijk van twee volwaardige ervaren therapeuten! Het is daarnaast ook nog eens een leerzaam traject. Het mes, de scalpel, snijdt dus van twee kanten. En natuurlijk maakt een mooie financiële vergoeding deel uit van deze aantrekkelijke deal.
We starten volgend jaar met een nieuwe trainer in een nieuwe competitie, dus een ideaal moment om in te stappen. Naast sportieve ambities is Nijnsel bepaald niet wars van gezelligheid en staat betrokkenheid bij de club hoog in het sportieve vaandel.
Voel jij je aangesproken door deze uitdagende job, interesse, nog vragen, neem dan contact op met Johan van der Pas, hoofd Voetbalzaken, bereikbaar onder nummer 0622488769 of stuur een mail naar [email protected].
We kijken uit naar je reactie en mogelijk later een mooi plekje in de dugout!