Trappen, rollen & hollen

14 april 2021 17:00

Sophie Wagenaars

Ga trappen, rollen of hollen met je teamgenoten!

De competitie ligt al een tijdje stil en we naderen de zoveelste voetballoze zondag. Dat zorgt voor weinig inspanning onder onze leden en supporters. Daarom komt de activiteitencommissie na het succes van de wandelmiddag met een nieuwe leuke activiteit: trappen, hollen en rollen!

Samen met je teamgenoten strijd je tegen andere teams van VV Nijnsel om in 10 dagen de meeste punten bij elkaar te sprokkelen. Dit doe je door met de Strava app zoveel mogelijk kilometers af te leggen op de fiets, skeelers of (hard)lopend. Onder de teams die de meeste punten hebben behaald, worden een aantal munten uitgedeeld die je lekker in de kantine kan opmaken zodra deze weer open gaat. Bovendien mogen naast leden ook supporters meedoen met het trappen, hollen en rollen event, want er zijn ook een aantal leuke prijzen te winnen voor individuele prestaties!

Prijzen
Teams (totaal aantal punten van alle teamgenoten bij elkaar opgeteld)
1e prijs: 60 munten
2e prijs: 40 munten
3e prijs: 20 munten

Individueel (totaal aantal punten per persoon)
1e prijs: Borrelpakket van Puur Brabant
2e prijs: 2 Cadeaubonnen van Bakkerij Bekkers
3e prijs: Bierpakket van Drankenhandel van Boxmeer

Spelregels
Trappen, hollen en rollen gaat van start op vrijdag 30 april en loopt t/m zondag 9 mei. Om mee te kunnen doen moet je de Strava app downloaden en je bij de club aanmelden via https://www.strava.com/clubs/vvnijnsel. Vervolgens kun je een van de onderstaande sporten selecteren en trappen, rollen of hollen maar!

Omdat alle 4 de onderdelen qua fysieke inspanning verschillend zijn, wordt er een weging toegepast. Zo kan iedereen op zijn eigen manier mee doen!

Fietsen: 1 punt per kilometer
Skeeleren*: 3 punten per kilometer
Wandelen: 4 punten per kilometer
Hardlopen: 5 punten per kilometer

*Als je gaat skeeleren kun je de sport ‘Inline skaten’ selecteren.

Kilometers die je hebt gemaakt worden altijd naar beneden afgerond. Vervolgens worden deze verrekend per sport en daarna bij elkaar opgeteld. Als je dus 8,7 kilometer hebt geskeelerd, krijg je 8x3 = 24 punten.

Dus trek jezelf en je teamgenoten van de bank en kom in beweging!