Tiny van Erp (75) overleden

26 april 2024 0:00

Gisteren werd onze vereniging onaangenaam getroffen door het bericht dat na een lang ziekbed ons lid Tiny van Erp kwam te overlijden, de laatste jaren woonachtig in Son met echtgenote Mieke.

Tiny was een van de bekende telgen van het geslacht Van Erp die decennialang naam maakten in de motorcross- en wielerwereld. Tiny runde vele jaren met succes een tegelhandel en sponsorde onze club in al die tijd. Daarnaast was hij een betrokken en trouwe supporter van ons eerste team, uit en thuis en 35 jaar lid. Hij trok veel op met Martien van Kessel en dan word je automatisch ingewijd in het wel en wee van vv Nijnsel Zijn broer Frans is eveneens een bekende en gerespecteerde gast bij vv Nijnsel die nog steeds lid is van de Maandagmiddagploeg. Broer Henk is ook nog steeds lid. Kortom, de familie Van Erp loopt als een rode draad door de historie van onze vereniging.
Wij wensen Mieke, zijn dochter en alle verdere familieleden veel sterkte bij het verlies van deze sympathieke, betrokken clubman die wij voor altijd een warm hart toedragen. Tiny, rust in vrede na alle moeilijke jaren die achter je liggen, strijdend ten onder tot het onvermijdelijke einde. Het siert jou Tiny en dat is niet iedereen gegeven.

Bestuur, leden, supporters en sponsoren vv Nijnsel