Laat even de Boules de Boules!

11 april 2024 10:15

Na de grote voorjaarsschoonmaak heb je na inspanning recht op wat ontspanning. En de jubileumcommissie van vv Nijnsel heeft daarvoor een even leuk als gezellig en ontspannend evenement bedacht zonder al te veel inspanning; het NK Jeu de Boules voor recreanten!

Voor mensen niet aan leeftijd gebonden die graag een balletje willen gooien en waar weliswaar een wedstrijd-element in zit maar het toch vooral draait om lekker in je eigen tempo en in een leuk gezelschap te jeu de boules-en. En we doen dat natuurlijk op het inmiddels al vele jaren vertrouwde jeu de boules-terrein achter zalencentrum de Beckart waar alle ingrediënten aanwezig zijn voor een goed bestede middag.
En we gaan dit allemaal beleven op zaterdagmiddag 25 mei waar we je om half een verwachten en welkom bent en we daarna beginnen te gooien. Er is geen inschrijfgeld, we vragen je alleen om je voor 14 mei aan te melden op het email-adres: [email protected]. En vergeet niet om gezellig iemand mee te nemen, ook al is het zijn of haar debuut. Ook wel graag even ook die genodigde inschrijven om het wedstrijdschema compleet te kunnen maken. De spelregels zijn heel eenvoudig en de ballen liggen lekker in de hand. Je gooit gewoon onderhands, uit de losse pols want het is tenslotte geen kogelstoten.
Dus beste mensen, noteer zaterdag 25 mei in je agenda en we maken er dan samen een heel gezellige en sportieve middag van. En bewegen doet een mens goed! De Klutsers zijn ervaren in het organiseren van dit soort leuke en succesvolle evenementen, dus ook daar hoef je je geen zorgen over te maken. vv Nijnsel en boulesvereniging de Klutsers heten je van harte welkom en kijken uit naar je inschrijving. Wè Anders?!