vv Nijnsel begroet nieuwe Stersponsor!

25 maart 2024 12:45

Roel Kouwenberg (40) is sinds 2015 actief aan de Verlengde Noordkade in Veghel en runt daar zijn ‘Noordkade-Uitjes’ met inmiddels maar liefst vijfentwintig man en vrouw personeel. Maar dat ging niet vanzelf. ‘Ik heb langere tijd van alles wat gedaan,’ zo begint de enthousiaste ondernemer, geboren en getogen in Veghel.

‘Studeren was niet echt mijn grootste hobby en mede daardoor brak ik zelfs mijn HBO-studie af. Ik was echter niet te lui en pakte meerdere baantjes op waaronder taxichauffeur. Bij Maison de Boer hield ik het echter best wel lang vol en in die professionele omgeving kwam ik goed tot mijn recht. Ik pikte daar veel op en langzaam maar zeker werd de prikkel sterker om iets voor mezelf te gaan beginnen.’
In zijn vrije tijd was zijn grootste passie het voetbalgebeuren en stond hij als pupil al vroeg op zaterdagmorgen de bal de goede richting in te sturen. Bij Blauw Geel in Veghel kun je als voetballer natuurlijk alle kanten op, van topamateurniveau tot (veel) meer affiniteit met de derde helft. In het nog niet eens zo grijze verleden telde de seniorenafdeling zelfs maar liefst twintig teams. ‘Op een gegeven moment kreeg ik een vriendin uit Sint-Oedenrode en toen heb ik een paar jaar in Rhode 1 gespeeld, samen nog met Johan van der Pas, ik dacht een jaar of drie. Volgens mij zijn we samen gekomen en ook weer samen vertrokken,’ zo vervolgt hij.
Inmiddels gaat al zijn aandacht weer uit naar Veghel en Blauw Geel. ‘Ik beheer bij Blauw Geel de commerciële tak en dat betekent nogal wat in het bedrijvige Veghel en bij een grote vereniging. Belangrijk voor de club, ik doe het met plezier en heb daar inmiddels ook een mooi netwerk opgebouwd. Win-win noemen ze zoiets en zo is het ook in dit geval.’
Maar zijn core business is dus de ‘Noordkade-Uitjes’. Ergens in 2015 begonnen met een escaperoom maar inmiddels uitgegroeid tot een serieus entertainmentbedrijf met een zeer gevarieerd aanbod aan activiteiten op een mooie plek die zich de afgelopen jaren nadrukkelijk in de goede richting heeft ontwikkeld. ‘Ook een prima spot voor teamuitjes, we hebben best veel te bieden. Mooi om zo hier het einde van de competitie te vieren, eind goed al goed denk ik dan maar, de stand op de ranglijst is dan niet meer zo relevant. Veghel ligt mooi centraal, ook vanuit Nijnsel goed aan te rijden…..’
In een paar minuten tijd maak je aan de telefoon dan kennis met een jonge, bevlogen en ambitieuze ondernemer die met veel passie en drive het interessante verhaal van zijn nog jonge maar al goed gevulde historie opdist. vv Nijnsel is een gedreven stersponsor rijker, dat is alleszins duidelijk.
www.noordkade-uitjes.nl.