Held van de Maand: Dennis de Groot

11 mei 2018 15:15

Jeroen van de Sande

VV Nijnsel heeft ontzettend veel vrijwilligers die allemaal een pluim verdienen. Iedere maand wordt er een vrijwilliger uitgepikt die extra in het zonnetje wordt gezet. Deze maand is Dennis de Groot de Held van de Maand. Dennis krijgt van sponsor De Helden van Kien een cadeaubon t.w.v. van 10 euro. Dennis proficiat en bedankt voor je inzet!

Stel je even voor aan de andere leden…
“Beste sportvrienden, mijn naam is Dennis de Groot, 39 jaar. Ik ben getrouwd en ik heb twee lieve dochters; Esmée en Sophie.”

Hoe ben je bij VV Nijnsel terecht gekomen?
“In 2011 ben ik samen met mijn gezin in Nijnsel komen wonen. Mijn vrouw Saskia wilde weer terug naar haar roots. Een paar jaar geleden werd zij uitgenodigd om mee te trainen met het gezellige vrouwenvoetbalteam Dames 4. Via Esther Scheepens ben ik toen gevraagd of ik wat binnen VV Nijnsel wilde doen. Nadat ik een aantal jaren de F-jeugd bij VV Geldrop en PSV heb getraind/begeleid maar dit niet meer kon combineren met de hobby’s van mijn dochters, ben ik met veel plezier op donderdag de F-jeugd van VV Nijnsel gaan trainen.”

Wat doe je allemaal binnen de vereniging?
Momenteel ben ik op donderdag trainer van de E-jeugd. Op zaterdag heb ik sinds vorig seizoen het stokje overgenomen van Frank van Rooij en vorm ik samen met Benny Verhagen het trainersduo van Dames 4. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor de trainers en leiders bij de E en F-jeugd.”

Wat doe je voor werk?
Ik ben financieel adviseur bij Dutch Uncles. Je kunt bij mij terecht voor advies op het gebied van hypotheek, pensioen, vermogensstrategie, financiële planning en verzekeringen.”

Wat zijn je hobby’s?
“Mijn hobby is (zaal)voetbal. Ik speel al 20 jaar iedere maandagavond met dezelfde groep vrienden zaalvoetbal bij de NZVB in Eindhoven. Daarnaast vind ik het geven van voetbaltraining erg leuk om te doen. Op het veld staan en de kinderen (en de dames) iedere week beter zien worden geeft mij veel voldoening.”

Bron: VV Nijnsel / TVE Reclame