Held van de Maand: Britt van den Oetelaar

13 november 2019 16:15

Onze club barst van de vrijwilligers. Allemaal toegewijde en enthousiaste mensen die de vereniging overeind houden. Om hen in het zonnetje te zetten hebben we deze rubriek in het leven geroepen. Deze keer is niemand minder dan Britt van den Oetelaar de Held van de Maand.

Hoe lang ben je al lid?
“Ik ben lid vanaf mijn vierde dus dik 17 jaar.”

Welke vrijwilligerstaken heb je doorr al die jaren heen gedaan?
“Trainen, coachen van veel verschillende teams, evenementen voor de jeugd, jeugdcommissie, kampcommissie, kantinevrijwilliger.”

Waar zet jij je nu voor in?
“Trainen en coachen van de JO11. Kampcommissie. Jeugdcommissie.”

Wat vind je zo leuk aan dit vrijwilligerswerk?
“Ik doe vooral veel dingen voor de jeugd. De kinderen zo vrolijk zien als ze op kamp of wat dan ook zijn… daar haal ik mijn plezier uit!”

Wat vind je zo leuk aan deze club?
“Ik denk dat er weinig mooiere verenigingen zijn dan VV Nijnsel. Het is een kleine, maar heel hechte vereniging. Iedereen kent elkaar en dat maakt het zo gemoedelijk.”

Wil je verder nog iets kwijt?
“Ik hoop nog jaren lang deel uit te maken van deze vereniging!”