Held van de Maand: Geert van den Wijdeven

13 september 2019 9:45

Het is helemaal niet moeilijk om iedere maand een Held van de Maand te kiezen. Onze voetbalvereniging barst van de helden en dat is ook nodig om alles draaiende te houden. Eén van de steunpilaren is Geert van de Wijdeven. Hij loopt al vele jaren op de club rond en verdient deze titel dan ook dubbel en dwars.

Hoe lang ben je al betrokken bij de club?
“Ik ben al 40 jaar betrokken bij vv Nijnsel.”

Welke functies heb je allemaal vervuld?
“Ik ben grensrechter van de  A-jeugd geweest, van het tweede elftal en jaren van het eerste elftal. Niet te vergeten ben ik organisator geweest van het welbekende Hutsspottoernooi.”

Welke taak vervul je nu?
“Ik doe nu nog de zondagdienst. Een bekske thee zetten en voor de dames de heerlijke ranja serveren.”

Waarom vind je het leuk?
“Omdat ik er veel plezier mee heb en ik houd van de gezelligheid.”

Wil je verder nog iets kwijt?
“Ik wil alle elftallen succes wensen in de nieuwe competitie. Dat het allemaal goed mag gaan bij vv Nijnsel. Houdoe en tot ziens op het voetbalveld!”