Held van de Maand: René Klomp

22 juni 2019 12:00

VV Nijnsel / TVE Reclame heeft veel vrijwilligers. Stuk voor stuk mensen met een hart voor de club. Iedereen verdient wel een plek in het zonnetje, maar er kan er maar eentje Held van de Maand zijn. Dat is deze keer Rene Klomp. Hij verdient deze titel dubbel en dwars. Rene vertelt wie hij is, wat hij doet voor de club en waar hij zoveel plezier uithaalt bij onze vereniging.

Hoe lang ben je al lid van de club?
“Ik ben 47 jaar lid van de vereniging.”

Wat heb je allemaal gedaan voor VV Nijnsel/TVE Reclame?
“Ik heb diverse dingen gedaan: Jeugdleider, Redactielid clubblad, Bestuurslid, Scheidsrechter, Clubblad bezorger, Actief als medeorganisator van Nijnsel - PSV en Nijnsel – Feijenoord, Lid van de kascommissie.”

Wat doe je op dit moment?
“Op dit moment verzorg ik de ledenadministratie en ben beheerder van Sportlink. Daarnaast doe ik de contributie inning en de boete inning van de gele/rode kaarten. Tijdens het bedrijven toernooi doe ik wat administratief werk.”

Hoe ervaar je jouw vrijwilligerswerk?
“De werkzaamheden vind ik leuk om te doen. Daardoor ben ik nog steeds betrokken bij de club en kan het in mijn eigen tijd doen. Het kost me gemiddeld ca 2 a 3 uur per week.”