Onze Nieuwe Theo

17 juni 2022 14:00

Enige jaren geleden ging Theo van der Heijden van ons heen. Van beroep schilder die graag wat dik opzette en op avonden en op zondag clubarts bij vv Nijnsel. Schijf van Vijf: shaggie, koffie, frites met.
Duidelijke mening. Hij behandelde ook dames die stralend van zijn massagetafel af kwamen en meteen een nieuwe afspraak maakten. Kortom, destijds terecht verheven tot cultfiguur.
Nu mogelijk verzorger van Paradijsvogels VR2.

En nu hebben we dus een nieuwe Theo; Theo van Vlerken (64). Geboren en getogen in het flamboyante Stiphout maar enige tijd geleden naar Rooi verhuisd, een van de parels van de Meierijstad. Heeft in Stiphout als volledig gecertificeerde fysio een goed lopende praktijk. Daarnaast was hij bijna tien jaar verzorger bij Stiphout Vooruit. Theo is ook een van de grondleggers van het niet meer weg te denken nordic walking waar hij zich vijftien jaar lang intensief mee heeft beziggehouden en op de kaart gezet.
Enige tijd geleden zag hij in de Mooi Rooi-krant de vacature die was opengesteld voor de functie van deeltijd-verzorger van de selectie. Theo gaat dus na een goed gesprek met Johan van der Pas met ingang van komend seizoen om de twee weken aan de slag bij het vaandelteam, op toerbeurt met Stefan Hendriks. Wij wensen Theo veel succes, hij is meer dan welkom en we hebben hem ook vast gewaarschuwd voor de derde helft. Mogelijk slaat hij deze voorlopig in de wind.