Onder 8 pas laat op winst.

13 oktober 2021 9:45

Patrick van Osch

Afgelopen zaterdag trapte de JO8 om 9.45 uur af tegen de leeftijdgenoten Best Vooruit. Een tegenstander van formaat, zo bleek al snel uit de eerste paar minuten van de wedstrijd. Nijnsel moest er alles aan doen om deze wedstrijd te winnen.

Dit gebeurde ook, er werd goed overgespeeld en dit resulteerde in de 1-0. Maar de gasten lieten het er niet bij zitten en scoorde weer tegen 1-1. Na een korte rust en wat wissels aan Nijnsel kant ging het spel over en weer. Nijnsel profiteerde van een foutje van Best en scoorde de 2-1. Best drong daarna aan om de gelijkmaker te maken maar de Nijnsel keeper was een sta in de weg. Toch lukten het de roodzwarten net voor rust de gelijkmaker te maken, 2-2. Na de rust werd het wat rommelig, maar toch profiteerde Nijnsel van een lange bal van achteruit 3-2. Best bleef aandringen maar de Nijnsel keeper was in vorm vandaag. Na 30 minuten spelen was het toch Best Vooruit dat de 3-3 liet aantekenen. Nu ging het erom, Nijnsel wisselde nog een paar keer en daar werd het spel beter van. Best stond onder druk van Nijnsel. Dit resulteerde net voor tijd in het winnende doelpunt 4-3, en dit werd de einduitslag. Goed gewerkt jongens. Volgende week is de laatste wedstrijd voor de herfstvakantie. Dan speelt de JO8 uit bij DVG om 10.45u, we hopen op weer veel supporters, JO8 staat garant voor spanning, goed spel en veel doelpunten.