Er staat geen maat op Onder 8.

26 september 2021 23:00

Patrick van Osch

Afgelopen zaterdagmorgen om 9.45 uur werd er na de coronacheck thuis afgetrapt voor de wedstrijd tegen het voor ons onbekende Essche Boys. Een tegenstander die niet veel onder deed voor onze jongens. Toch was het Nijnsel dat binnen een paar minuten drie keer het net wist te vinden. Esch scoorde nog 1 keer tegen voor rust. Toch was het net voor het rustsignaal dat Nijnsel nog een keer scoorde. Ruststand 4-1. Na de ranja werd het een hele rommelige wedstrijd met veel foutjes over en weer. Het was te danken aan de Nijnsel keeper dat er niet gescoord werd door Esch. Nijnsel kreeg toch nog een tegendoelpunt te verwerken, waardoor de eindstand op het scorebord kwam. Eindstand 4-2.
De jongens hebben goed gestreden voor deze drie punten. Komende zaterdag staat de uitwedstrijd tegen vv Acht uit Eindhoven op het programma.