Jurre de Greef penaltykoning

19 juni 2021 14:15

Jeroen van de Sande

Jurre de Greef - vroeger een klein menneke, maar inmiddels raakt zijn kruin de lat - heeft met glans drie bekers in de wacht weten te slepen tijdens de Piet van de Sande penaltybokaal.

De belangrijkste is de allergrootste beker. Daar komt ook zijn naam op te staan. Hij volgt Lars van den Hengel op die vorig jaar het beste was. In de grote finale bleef mini Liam Jurre lang bij, maar uiteindelijk wist de langste van de twee te winnen.

Het was een mooie avond voor de jeugdleden. Dennis van Zutphen werd bedankt voor al zijn bewezen diensten. Hij is de laatste jaren van onschatbare waarde geweest voor de jeugdafdeling, maar zijn nieuwe loopbaan als leraar gaat hem teveel tijd kosten. "Met pijn in het hart. Ik ga die jong mannen allemaal erg missen", vertelt Dennis na de uitreiking. Hem kennende zal hij vast en zeker op één of andere manier bij de club betrokken blijven.

Bron: vv Nijnsel