De Keuze is Reuze.

1 juni 2021 9:00

Zoals het er nu naar uitziet kan ergens in augustus het voetbalbedrijf vv Nijnsel/TVE Reclame weer volledig van start. Dat betekent dus trainen, oefenwedstrijden, de strijd om de Mooi Rooi Schaal, bekeren en vervolgens starten met de competitie. DVG-Nijnsel 0-1, 12 oktober 2020. ‘Goed dat we de beelden nog hebben’…….

We starten dus met een schone lei en veel enthousiasme. Op sommige vitale bedrijfsonderdelen missen we echter nog enkele vrijwilligers die een handje toe willen steken om ons voetbalbedrijf helemaal soepel te laten starten en doorlopen.
Jou kennende zit er altijd wel iets bij; ‘functie-eisen’: enthousiasme, hart voor de club. Nou, dat is jou wel toevertrouwd. Kijk hier maar eens even naar:
- Coach en Vlagger (geen Vlogger) bij Heren 3
- Coach Heren 4
- Trainer Heren 2 en Heren 3 op donderdagavond
- Trainer lagere seniorenteams op donderdagavond en
- Coach, assistent-coach en assistent-scheidsrechter Vrouwen 1.

Allemaal mooie en uitdagende functies. Heb je er al helemaal zin in, ga je er nog iemand bij zoeken, wil je misschien nog wat informatie? Mail even naar [email protected] en wie weet sta jij dan ergens half augustus aan het begin van een schitterende vrijwilligerscarrière. Velen gingen je voor en niemand heeft er zover wij weten ooit spijt van gehad.
We hebben een prachtige club, mede dankzij de vele vrijwilligers die het hele seizoen in touw zijn.
Reageer snel, des te sneller hebben jij en de teams zekerheid en kunnen we met een gerust hart de zomervakantie in. Hoofd Voetbalzaken Tom ten Broeke heeft speciaal de verbouwing van zijn huis voor onbepaalde tijd stilgelegd om met kandidaten te kunnen spreken.