Rien van de Weideven (74) overleden.

19 maart 2021 23:30

Afgelopen donderdag overleed na een kort ziekbed ons rustend lid Rien van de Weideven. Rien was in de jaren tachtig van de vorige eeuw al bij de jeugdafdeling betrokken als trainer, coach en scheidsrechter en bleef ook later actief. Hij vervulde onder meer de rol van terreindienst op zaterdag en knapte diverse klussen op. Zo volgde hij dus niet alleen veel jeugdwedstrijden maar ook op de zondag was hij present. Zoon Bas speelde diverse jaren in de selectie maar ook daarna bleef Rien het vaandelteam trouw, uit en thuis. Samen met zijn vrouw Trees behoorde hij tot onze trouwe en vaste supportersschare.
Onze vereniging is Rien veel dank verschuldigd en wij zullen hem dan ook node missen als straks weer een keer het beginsignaal klinkt.
Bestuur, leden en supporters wensen de familie veel sterkte met dit grote verlies.